Zasilanie dla rozwijającego się organizmu

No Comments

Uncategorized

Dla dzieci i młodzieży konieczne jest właściwe paliwo dla wzrostu, rozwoju i nauki. Oznacza to, że twoje dzieci potrzebują jedzenia i napojów z dużą ilością składników odżywczych (białka, błonnika, witamin i minerałów) i nie za dużo kalorii, tłuszczu i cukru — aby były szczęśliwe, zdrowe i skuteczne w ciągu całego życia.
Sekret zdrowego żywienia rodziny-to jest smaczne, bogate w składniki odżywcze produkty w każdym posiłku i przekąski. Kiedy dzieci wypełniają się na odpowiedni materiał — wysokiej jakości zasilanie dla ich ciała i mózgi są, naturalnie, mają mniej możliwości bieda-zły wybór (napoje, chipsy, słodycze, desery).
Oto kilka szybkie i proste sposoby, aby służyć dzieciom wybór każdej grupie żywności, rano, w południe i wieczorem.

Pełnoziarniste produkty o wysokiej zawartości węglowodanów, błonnika, witamin i wiele więcejPełnoziarniste produkty o wysokiej zawartości węglowodanów, błonnika, witamin i wiele więcej

Całe ziarna spakować wiele wartości odżywczych. W ostatnich latach nastąpił wybuch nowych zbożowych produktów spożywczych na półkach. Że tak wiele opcji, trudno jest wiedzieć, co wybrać. Wybierz elementy, które lista pełnoziarniste jako pierwszego lub drugiego składnika na etykiecie. Dać dzieciom pełnoziarniste płatki na śniadanie, przyjazny dzieciom “biały pszenny chleb na kanapki, chrupki pełnoziarniste krakersy przekąski i pełnoziarniste makarony, przy kolacji.

Owoców i warzyw z witaminami A I c, potasu i błonnika

Nie można pomylić się z owoce i warzywa: świeże, mrożone, konserwowane, suszone i 100-procentowego soku.
Dla dzieci i dorosłych, jeść więcej owoców i warzyw do każdego posiłku jest bardzo ważny dla zdrowia. Na śniadanie serwowane są świeże lub mrożone owoce na papkę, kawałki melona lub szklanka 100% soku pomarańczowego; na obiad zaprasza na chrupiące marchewki lub pokrojone jabłka; na kolację, umieścić kolorowe warzywa (brokuły, kukurydzę, pokrojoną paprykę, mrożony groszek lub liści zielonej sałaty) w centrum każdej płyty.

Niskotłuszczowe produkty Mleczne o zawartości białka, wapnia, potasu, magnezu i fosforuNiskotłuszczowe produkty Mleczne o zawartości białka, wapnia, potasu, magnezu i fosforu

Odżywki z tej grupy mają zasadnicze znaczenie dla dzieci, ale większość młodych ludzi w Ameryce nie otrzymują wystarczającej ilości wapnia lub potasu. Na szczęście, to łatwo spożywać trzy codziennych porcji produktów mlecznych, że dzieci i młodzież potrzebują. Istnieje wiele bogatych w składniki odżywcze, niskotłuszczowe produkty mleczne, do wyboru: 8-uncji szklanki odtłuszczonego mleka na śniadanie, obiad i kolacja o niskiej zawartości tłuszczu lub jogurt naturalny parfait na śniadanie lub po szkole przekąski, lub ser w podróży energetycznym.

Chude mięso, drób, ryby, jaja, rośliny strączkowe lub orzechy, białko, żelazo, cynk i witaminy z grupy b

Chude mięso, drób, ryby, jaja, rośliny strączkowe lub orzechy, białko, żelazo, cynk i witaminy z grupy bCzy będzie to wzrost mięśni lub aktywny mózg, substancje te w pierwszej kolejności dzieci. Bezpłatne wystarczająco dużo białka w każdym posiłku i przekąski, pomaga z przedłużeniem sytości (poczucie komfortu zadowolony po posiłku).
Podczas gdy większość dzieci jedzą duże ilości białka w porze lunchu i kolacji, nie koniecznie trzeba je naprawić proteiny śniadanie lub przekąskę. Zacznij swój dzień z jaj, resztki burrito fasoli lub w nocy. Przekąski, zapewnić orzechów, masła orzechowego lub innego orzechowego, oleju, tłuszczu plastry szynki lub indyka.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *