Karmić Swoje Ciało W Prawo

No Comments

Uncategorized

Dekada za dekadą Instrukcja optymalnej diety dla mężczyzn

Myślisz, że twój potrzebuje pożywienia pozostają takie same przez całe swoje dorosłe życie? Pomyśl jeszcze raz: każda dekada ma swoje pułapki i problemy, od pełzania waga do chorób serca, a to zmienia to, co i ile trzeba na każdym etapie życia. Sprawdź nasz poręczny przewodnik, aby dowiedzieć się, jakie produkty pomogą poprawić swoje zdrowie w każdym wieku.

20C: wysoka Energia20C: wysoka Energia

Nie obiboku! W swoich 20-tych, prawdopodobnie w college ‘ u lub pracować na swoją pierwszą pracę po ukończeniu studiów, a wolny czas wypełnia wodnych, pieszych wędrówek i innymi aktywnymi zajęciami. Delektować dekady, bo to oznacza, że można uciec z Downing więcej kalorii, niż twoi starsi bracia, nie na wagę. “Ale tylko dlatego, że można jeść dużo kalorii, nie oznacza, że muszą być puste kalorie” – mówi Keith Ayub, Edd, RD, FADA, były rzecznik prasowy Akademii żywienia i dietetyki. “Jeśli masz zamiar zjeść wysokoenergetyczna żywność, z rzeczami, jak orzechów, suszonych owoców i sera, ciasteczka, chipsy i napoje gazowane. Tak, są one nadal wysokiej kaloryczności, ale masz o wiele więcej mocy z nimi”.

Aktywni ludzie muszą być pewni, że dostają wystarczająco dużo białka. Wybrać różne produkty białkowe, w skład których wchodzą owoce morza, chude mięso i drób, jaja, fasola i groch, produkty sojowe, i orzechy i nasiona. Ponieważ choroby serca zaczyna się wcześnie, Dave Grotto, MS, RDN, LDN, pokazują również, że mężczyźni w ich 20s zjeść dwie-trzy porcje tłustych ryb w tygodniu, aby chronić swoje linijki.

30-tych: ciężar nie czekać

W tej dekadzie, może być żonaty i miał dzieci, prawdopodobnie siedzi w 9-do-5 prac, co oznacza, że prawdopodobnie nie wyrusza na wyprawę do lasu lub grają w piłkę z kumplami, jak dużo. Ale nawet jeśli twój aktywności zmniejsza apetyt jest nie tak, a to może prowadzić do wzrostu wagi, jeśli nie zmienić swoje nawyki żywieniowe.

Zamiast jedzenia trzy (lub mniej) dużych posiłków dziennie, NOSH na pięć lub sześć małych posiłków dziennie, mówi Grotto. Jedzenie częste odżywianie oznacza, że nie голодающий przyszedł na obiad i szalik w dół wszystkie żywności, którą można dostać w swoje ręce na. Ale zobaczyć, co działa najlepiej dla swojego ciała; niektórzy ludzie robią lepiej z trzema posiłkami i przekąskami, jeśli jest to konieczne, podczas gdy inni robią lepiej częstsze, ale mniejsze posiłki.

40X: włókna nie40X: włókna nie

Latach 40-tych, kiedy zaczniesz widzieć choroba serca podnieść głowę. Włókien, zwłaszcza rozpuszczalny błonnik, który działa jak gąbka, chłoną cholesterolu, może pomóc zachować zdrowe serce. “Celem dla większości facetów to spróbować pracować na swój sposób do około 35 gramów błonnika dziennie” – mówi Grotto. “Przeciętny facet, pewnie już gdzieś między 12 i 15 gramów.”

Fasola są światłowodowe-phile najlepszego przyjaciela, a także warzywa, owoce i produkty pełnoziarniste i bogate w błonnik produkty.

Pewnie nie wychodzisz na słońce tak mocno, jak ty w młodych latach, co oznacza, że również mogłyby być niższe na witaminę D, która produkowana od światła słonecznego. Ale można również uzyskać witaminy D od niektórych produktów. Większość z nich w tym kraju otrzymują z wzbogacanej żywności, zwłaszcza mleko i niektóre jogurty. Niektóre inne produkty i napoje, takie jak płatki śniadaniowe, margaryny, sok pomarańczowy i napoje sojowe, a także często wzbogacone tego składnika. Naturalne źródła witaminy D obejmują niektóre ryby (np. łosoś, śledź, makrela i tuńczyk) i żółtka.

Wystarczającą ilość witaminy D może również pomóc zmniejszyć ryzyko złamań kości. Jeśli uważasz, że nie Masz wystarczająco dużo witaminy D, należy skonsultować się z lekarzem.

50-tych: choroby krach

Walki z chorobami — udać się raka, chorób serca i innych chorób — staje się głównym akcentem w swojej 50-tych. Dlatego na przeciwutleniaczy, jest kluczem; związki te biust wolne rodniki, które reagują ze składnikami komórek i zwiększają ryzyko rozwoju chorób przewlekłych. Aby utrzymać wolne rodniki pod kontrolą, Grota zaleca istnieje wiele rzeczy, kończące się na-erry, takie jak jagody, truskawki, żurawiny i maliny. Inne kolorowe produkty roślinne też działają.

Jeśli masz wysoki poziom cholesterolu i wysoki poziom trójglicerydów, jeśli kopa, “”w dodatku do ćwiczenia. może być konieczne, aby ograniczyć takie rzeczy jak cukier i tłuszcz, i zapisać deserów do minimum” – mówi Ayub. Chcesz coś słodkiego? Spróbować uncja serce-zdrowe ciemna czekolada. “To tłuszczu? Tak, ale duża część tłuszczu jest kwas stearynowy, która jest neutralna cholesterolu,” Ayub mówi. “I flawonoli mają tendencję do zwiększenia przepływu krwi, więc to jest dobre dla ciebie”.

Mężczyźni w ich 50-tych i poza nim powinny również spożywać produkty wzbogacone w witaminę B12, takie jak wzbogacone zboża.

60-tych i poza jego granicami60-tych i poza jego granicami

“W latach 60-tych i 70-tych, kiedy Twoje ciało jest naprawdę osiąganie” – mówi Ayub, co oznacza, że złe nawyki żywieniowe w poprzednich dekadach zaczną pojawiać się teraz. Ostrość, podobne do lat 50-tych, jest profilaktyka choroby. Chcesz mieć taką samą bogate w przeciwutleniacze, błonnik-pełen produktów, które zrobili w swojej 40-tych i 50-tych.

Jeszcze jeden wybitny Arsenał dla twojego zdrowia? Jaja. “Jaja mają wysoką zawartość luteiny i zeaksantyny, które mogą pomóc zapobiegać odnosić sie macular degeneracja” – mówi Ayub. Zielone warzywa liściaste mogą również pomóc.

W latach 60-tych i poza nim, mężczyźni zaczynają tracić masy mięśniowej, dlatego białko jest bardzo ważne. Wymienić produkty białkowe, które są wyżej w stałe tłuszcze z wyborem, co poniżej na stałe tłuszcze i kalorie lub są źródłem olejów, takich jak ryby (łosoś i tuńczyk). Również spojrzeć na fasoli i grochu. Z powodu ich wysokiej zawartości składników odżywczych, są one wykorzystywane jako warzywo i pokarm.

Jaja, które pomagają walczyć z zwyrodnienie plamki żółtej są również doskonałym źródłem wysokiej jakości białka. Zjedz wszystkie jajka i żółtka z umiarem, aby utrzymać spożycie cholesterolu w zalecanych 300 miligramów dziennie. Ponieważ tłuszczu i cholesterolu w jajku spotyka się w pianę żółtka, można użyć białka zamiast żółtek.

Każdy etap życia ma swoje potrzeby żywieniowe, aby utrzymać ciało działa na szczyt formy. Prawidłowe odżywianie w każdym wieku, pomoże ci płynąć przez dekady czują się świetnie.